sobota, 8 listopada 2014

Kalendarz Adwentowy

Jeden z projektów, który zawsze chciałam zrealizować i jakoś zawsze brakowało na niego czasu... W tym roku się udało. Kalendarz adwentowy, który może służyć przez lata, czyli jest ekologiczny, a w dodatku stworzony niemal w całości z naturalnych materiałów (bawełniane są woreczki i taśma, jedynie guziki i sznureczki są z tworzywa). Całość ma długość 250 cm! Ozdobi całą ścianę i na pewno sprawi mnóstwo frajdy dzieciakom (i nie tylko). W tym roku skupiłam się na kolorach bieli, czerwieni i szarości - tak jest też z kalendarzem.
Każdy woreczek uszyty jest ze 100% bawełny. Ozdobiłam je filcowymi gwiazdkami, które przyszyte są cekinami. Na każdej gwieździe jest numerek, odpowiadający kolejnym dniom grudnia. Dzięki pętelkom woreczki zawiesza się na taśmie z guzikami. Poradzą sobie z tym nawet małe rączki. Mój synek aż piszczał z uciechy, gdy fotografowałam kalendarz. Pewnie już myśli, co codziennie znajdzie w kolejnym woreczku....

Zdjęcia niezbyt dobrze doświetlone, ale w listopadzie ciężko o dobre światło w ciągu dnia...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz