niedziela, 6 września 2015

Ramki na zdjęcia w stylu shabby chic.

Długo szukałam odpowiednich ramek, które by pasowały do mojego pokoju.
W końcu postanowiłam wziąć sprawę we własne ręce, tym bardziej, że siostra przywiozła mi puszkę białej bejcy z Ikei.
Mała puszka wystarczyła na pomalowanie dwóch półek, stołka (który po tym zmienił się w śliczny nocny stolik w stylu skandynawskim) oraz trzech ramek na zdjęcia o formacie 10x15 cm.

Na ścianie zawisły ramki w kolorze szarym, pomalowane bejcą i przetarte tak, aby uzyskać efekt postarzenia. Umieściłam w nich reprodukcje akwarelek kwiatów i roślin łąkowych - dmuchawców, które nawiązują do dmuchawców na dużym obrazie, moich ukochanych wrzosów i białego kwiatuszka, który jest tak delikatny, że nie mogłam nie chcieć na niego patrzeć codziennie rano i wieczorem.

Kolejne trzy, bordowe, pomalowane bejcą kremową i przetarte, czekają na właściciela, więc jeśli komuś się spodobają, niech pisze, na pewno się dogadamy co do wysyłki czy odbioru :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz