piątek, 6 lutego 2015

Walentynki

Lubicie Walentynki?
Czy to dla Was okazja do szczególnego okazania uczucia innej osobie, dzień jak każdy inny czy nowomodny wynalazek, którego trzeba unikać?
Dla mnie to raczej okazja do tego, by podziękować za uczucie, które dostaję od innych, i które sama mogę komuś ofiarować. Nieważne, czy jest to moje dziecko, moja mama, przyjaciółka, czy dobry przyjaciel. Myślę, że dobrze mieć jakiś dzień, który przypomni, że warto powiedzieć "jesteś dla mnie ważny". Tak wiem, są dni matki i ojca, dzień dziecka, dzień przyjaciela i tak dalej. Tylko że każdy z tych dni świętuje jakąś funkcję, przypisaną do danej osoby. A w Walentynkach podoba mi się to, że można po prostu świętować uczucie do danej osoby jako do człowieka.

Szykując się do Walentynek wczoraj zrobiłam 10 dużych, czerwonych babeczek, 12 mniejszych, różowych, a także baaardzo dużo czerwonych rozetek kąpielowych. Jeśli ktoś z Was miałby na nie ochotę, albo chciałby podarować je bliskiej osobie - zapraszam maksymalnie do 10 lutego! 11 muszę je wysłać, aby 12 dotarły do adresata. Walentynki wypadają w weekend, więc jeśli ktoś chce nabyć prezent drogą wysyłkową, musi się pospieszyć.

Oczywiście babeczek mogę zrobić dużo więcej i w różnych kolorach i zapachach. Zapraszam!

Dodatkowo zamówienia złożone do 8 lutego będą tańsze o 20%! Nie czekajcie!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz